Støt som WWF Havpartner

Havet er det sidste uudforskede sted på Jorden og hjemsted for et mylder af liv ligesom det er klodens fødekammer. Havet er hjem for nogle af klodens mest ikoniske dyrearter som hvaler, hajer, fisk, pingviner, sæler og havskildpadder for blot at nævne nogle. Samtidig rummer verdenshavene havets hjerte – koralrevene - som er hjem for en fjerdedel af alle arter i havet.

WWF arbejder over hele verden for at beskytte vores fantastiske havnatur, for den har hårdt brug for hjælp. Mindst 8 millioner tons plastik udledes i verdenshavene hvert år, hvor det trækker et spor af ødelæggelse efter sig og dræber både fisk, havpattedyr, koraller og fugle.

I Danmark ligger der kilometervis af tabte fiskenet på havets bund, hvor fisk, sæler, marsvin og andre dyr sidder fast og dør. I forvejen er 90 % af verdens fiskebestande fisket til grænsen eller overfiskede, så yderligere pres på naturen er katastrofal.

Som Havpartner er du med til at beskytte verdens have, bevare havenes unikke dyreliv og kæmpe for mindre plastik i naturen. Kæmp sammen med os livet i havet! Bliv Havpartner.

• 2. Kvittering

Bliv Havpartner nu:

Vælg dit støttebeløb

Personoplysninger

Bankoplysninger til PBS-aftale (husk foranstillede nuller)

CPR (nødvendig for PBS-aftale og skattefradrag)

WWF indberetter automatisk dit bidrag til Skat via dit CPR-nummer.