Bliv Naturforkæmper og støt kampen for at bevare de vilde dyr og vores fælles natur

Naturen er i krise

Antallet af fisk, fugle, pattedyr, padder og krybdyr er samlet set mere end halveret siden 1970. Hos WWF Verdensnaturfonden arbejder vi over hele kloden for at stoppe denne udvikling.

Vær med i arbejdet for en fremtid, hvor mennesker og dyr kan leve i harmoni, så kommende generationer også vil kunne opleve de vilde dyr i skoven og havet.

Det tager tid at redde de truede dyr: Ved en optælling i 2015 kunne det konstateres, at bestanden af pandaer i naturen er i fremgang. Det betyder dog ikke at arbejdet for at beskytte pandaen er forbi. Den ikoniske bjørn er stadig sårbar, og WWF kæmper fortsat for at beskytte pandaerne og deres levesteder, så den positive udvikling kan fortsætte. Din støtte til os er helt central for at kunne blive ved med at skabe resultater.

• 2. Betaling
  • 3. Kvittering

Sådan gør du en forskel:

1) Vælg hvor meget du vil støtte med

2) Fortæl os hvem du er

3) Indtast dine bankoplysninger. Så sørger vi for at oprette en betalingsaftale, som automatisk fornys en gang om året. Så sparer vi et girokort.

Vi indberetter automatisk dit bidrag til Skat via dit CPR-nummer.